Openingstijden
maandag gesloten
dinsdag t/m vrijdag van 9.00-17.00
zaterdag alleen op afspraak

Bezoekadres: Zomerdijk 31 Zaandam
Graag van te voren even bellen voordat je op bezoek komt.

 

Bestellen

Uw bestelling bij www.starteak.nl kunt u eenvoudig en snel via deze site doen. Zoek op de site de gewenste artikelen en plaats deze in uw winkelwagen. Als u alle producten heeft geselecteerd klikt u op de knop “Afrekenen”.

 

Betalen

Uw betalingen worden veilig verzonden via een SSL verbinding.

Bij starteak.nl kunt u op de volgende manieren betalen:

iDeal
Doet u aan internet bankieren? Dan kunt u met iDeal direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van uw eigen bank. U hoeft geen speciale account aan te maken.

Mr. Cash/Bancontact

Vooruit betalen
U kunt het totaalbedrag van uw bestelling zelf over maken naar Shiptim:
IBAN: NL88INGB 00071 53932. Onder vermelding van uw bestelnummer.

Als u vloeren, hout of plaatmateriaal heeft besteld naar aanleiding van de offerte krijgt u van ons een factuur. Na ontvangst van de betaling nemen wij de order in behandeling. U dient er rekening mee te houden dat er tijd kan zitten tussen uw betaling en de ontvangst op onze rekening.

 

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland
De verzendkosten staan bij het product of worden in de offerte vermeld.

Voor vloeren, hout en plaatmateriaal zijn de verzendkosten afhankelijk van de hoeveelheid, deze ontvangt u altijd in uw offerte.
Onze platen zijn industrieel verpakt d.w.z. onderkant en bovenkant van de platen zijn beschermd met karton, hout wordt onverpakt geleverd.

Platen en hout worden doorgaans verzonden door een transportbedrijf, u dient er rekening mee te houden dat er meestal met de hand wordt gelost en dat u misschien moet helpen.

Verzendkosten België 
De verzendkosten staan bij het product of worden in de offerte vermeld.

Voor vloeren, hout en plaatmateriaal zijn de verzendkosten afhankelijk van de hoeveelheid, deze ontvangt u altijd in uw offerte of staan aangegeven in de omschrijving.

 

Bezorgen

Levertijd
De levertijd staat bij het product of wordt in de offerte vermeld.

Met uitzondering van het plaatmateriaal, tapijt, vinyl en op maat gemaakte producten heeft u altijd het recht om uw bestelling kosteloos te annuleren zolang uw order nog niet verzonden is. Neem in dat geval contact met ons op via info@bootvloeren.nl of 06-53278028.

Bij vloeren, hout en plaatmateriaal wordt u per mail op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd en de leverdatum. Kort van te voren kunnen wij u berichten wanneer ongeveer de levering zal plaatsvinden op de dag, u kunt hier van te voren geen afspraken over maken.

 

Afhalen
Afhalen is meestal wel mogelijk, neem van te voren contact met ons op. Niet alle producten liggen namelijk op dezelfde plek of zijn niet altijd meteen op voorraad.
Wij hebben een kleine showroom waar u onze producten of monsters kunt bekijken. Graag eerst even bellen voordat u komt.

 

Bedenktermijn, retouren en ruilen

Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren, de kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of volledige restitutie in aanmerking. Plaatmateriaal, tapijt, vinyl en op maat gemaakte producten, kunt u niet retourneren.

Als u gebruik wilt maken van de bedenktermijn, dan kunt u de producten gefrankeerd retoursturen naar: Shiptim, Barend Segglisstraat 11, 1505 AX Zaandam, Nederland. Hierbij graag minimaal uw naam, ordernummer, rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder vermelden. Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag, plus eventuele in rekening gebrachte verzendkosten, binnen 14 dagen overmaken naar uw rekening. Retourzendingen dienen ten alle tijden vooraf te worden aangemeld en de kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

 

Klachten

Heeft u een klacht over een product? Neem altijd eerst contact ons op met via info@starteak.nl of op 06-53278028 In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.

Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar Shiptim, Barend Segglisstraat 11, 1505 AX, Nederland.

Vermeld a.u.b. in uw klacht :
* Waarover en waarom u ontevreden bent
* Uw naam en adresgegevens
* Zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving)
* Wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht

U ontvangt binnen 7 kalenderdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie van Shiptim dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 7 kalenderdagen op worden gereageerd. Mocht de klacht niet binnen 30 kalenderdagen naar tevredenheid zijn opgelost ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Wettelijke garantie

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten allen tijde, mits u het product normaal gebuikt, recht op een goed product. Mocht dit product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.